Det gick väll okey?!

Ja idag har det verkligen snöat hela dagen, Jag var ute och red båda hästarna i den yviga snön, gick faktiskt överraskande bra, fötterna var dock väldigt kalla när jag var klar, hade ingen kännsel och dom var helt kritvita. Men det är inget ovanligt för mina fötter .. =)  Det blev en runda med Nisse också (hunden) han verkligen älskar snön, hoppar runt och tycker det är jätte kul och så flyger man därefter som en vante,.

Ikväll har jag haft gympan/ friskispass, det kändes väll sådär. Första halvan så känns det som att jag skakar så att hela kroppen dallra och att jag är helt taktlös, men det känndes ändå bättre än första gången så det är ju positivt.
Jag blir verkligen glad att höra när folk kommer fram till mig och säger att de tycker att det är bra, visst jag har svårt att ta det till mig, men känns ändå rätt kul att höra det, jag är ju ändå helt ny börjare på detta plan, det får inte glömmas bort =)

Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen, fast först ska jag renbädda . =)
Ha det bra och ta det lugnt i detta vinterväder. bättre att man kommer fram lite sent än inte alls.
Kramar och Hoj


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria Hjelmberg

Ja!Du har varit jätte duktig på gympan, tyvärr så var det jag som fick stanna hemma denna gången, brukar aldrig hända. ;-)

Kände att jag måste kurera mig riktigt annars blir man aldrig frisk. Var inte kry i måndags och det kändes under passet och efter passet. Ha det gott!

Ses på måndag & onsdag!



Cheesr



Ps Se om detta inlägget kommer med, tidigare inlägg har tyvärr inte gjort det, nog jag som krabbar till det. ;-)

2009-02-12 @ 09:05:39
URL: http://anna-mariahjelmberg.blogspot.coma
Postat av: emma

du är toppen!!!!!

2009-02-12 @ 09:35:17
Postat av: Martina

Det gick jätte bra. Du va duktig.

2009-02-12 @ 18:41:59
Postat av: Elina svar till alla

Underbart att höra av er,=) jag har bara väldigt dåligt självförtroende, men jag jobbar på det.. många kramar

2009-02-12 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0