Måndagen är snart paserad

Ja då var äntligen denna jobba helg över, den har varit grymt jobbig. Stort tack till mina helg kollegor som är fantastiska, bättre stöd och hjälp kan man inte få.  =)

Ja och så var det måndag, Jag är sur på detta väder, snö och sen blask och sen fryser det på, totalt meningslöst.. Jag har idag varit ute och ridit en sväng i skogen på pippi, det var ganska skönt, solen lyste fram lite emmellan molnen.

Ikväll var jag på gympan, hade lite hosta men ville verkligen försöka komma igång igen. Så jag tog det lite lugnt så att jag ska kunna köra gärnet på onsdag. Det värsta är att jag har stora problem med mina benhinnor, dom gjorde ont redan efter uppvärmningen ikväll. Är det någon som har bra knep hur man undviker smärtor i benhinnorna så meddela mig gärna.. =)

Jag måste berätta att min Crosstrainer är sönder igen, Elias provade den i typ 1 minut och det sa krasch, det var så jag ville börja stört lipa, måste snart skaffa mig en boxningspåse så att jag kan slå av mig min frustration, det är andra gången den går sönder på en månad och jag har använt den max 5 gånger pga att jag varit sjuk, så jag är lite pisst på livet just nu, men det kommer en vändning förhoppningsvis.

Hoj och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0