Dagen är kommen

Ja då var det dags att packa VÄSKORNA  =) det blir en del väskor när man ska ha vinterkläder, pjäxor och skidor. ibland hade det varit bra med en extra arm eller två.. =)
Jag har precis gjort en lassagne och köttbullar så att min älskling kan äta något annat än pizza i en vecka nu ... =)
Jag hoppas att ni får ha det bra här hemma, jag ska ha det grymt bra och hoppas på många soliga dagar,
Massa kram

 Ulrika ska ha Onsdagens gympa för mig när jag är iväg, jag hoppas att det går bra, men det är jag visseligen övertygad om =)

Om en timme går bilen mot Alvesta där vi sedan tar tåget till ÅRE..
 ÄNTLIGEN  SEMESTER!!!

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Hejsan=) kul med semester..=) men vem är det mer som ska med om inte Elias?? hoppas verkligen du får en härlig semester de är du värd efter alla sjukdomar=) Kram på dig=)

2009-03-07 @ 15:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0