Då var Julen avklarad

Jaha då var julen avklarad. Vi firade Julafton hemma hos mina föräldrar. Det var en lugn och trevlig Jul, med god julmat, en massa julgodis och slutligen tomtegröt. =) Elias försökte att vara lite hemlighetsfull med min julklapp men när detta stora paketet bars in så visste jag direkt vad det var.... Det var en crosstrainer. Jag blev så himla glad så jag hoppade och stussade. Nu ska vi bara bygga ihop den.. =) Från mamma och pappa fick vi ett presentkort på ett spa i Diö, det ska bli mycket skönt och trevligt att utnyttja det.. sen fick jag en del smågrejer också.

             

Kommentarer
Postat av: Elinor

Vilken tur att du fick din crosstrainer så slapp jag bli av med min;)

2008-12-27 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0