IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG

Ja då var min födelsedag kommen, så nu är jag ett år äldre och det känns bra. (har inte fått någon åldersnoja än som vissa andra) =) Jag fick tio röda rosor av Elias, jag älskar blommor så jag blev jätte glad.
 Så om en liten stund ska Jag, Elias, min Mamma, min Pappa och min bror Poppe åka upp till växjö och äta på Acropolis. Ska bli gott det. Efter det ska vi gå på bio och kolla på: Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Det var längesen jag var på bio så det ska bli trevligt.


Igår var det utgång till Granada vilket var väldigt trevligt. Hade riktigt kul igår, inte lika roligt idag är lite bakis men det är smällar man får ta. =)

           

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis! =)

2008-12-26 @ 19:12:31
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTIS på födelsedagen! hoppas du har haft en bra dag! Tack för igår, de va sköj =)

2008-12-26 @ 22:07:16
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: emma

Grattis i efterskott flina!!!

milio skickar med en rikigt blöt puss!!!

2008-12-27 @ 14:46:52
Postat av: nicole

Grattis=)

2008-12-28 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0