IMORGON ÄR DET NYÅRSAFTON

Ja då sitter man här hemma dagen innan nyårsafton och är förskyld... Kan man bli arg eller? Skulle vara typiskt om man blir sämre i morgon och får ligga nerbäddad i sängen istället för att fira nyår. De hade ju inte varit så kul, så jag hoppas att det inte blir så.
Igår byggde Elias & min pappa ihop min Crosstrainer, så nu är den på plats. Jag bara längtar tills jag kan prova den ordentligt. (går ju inte nu när jag är förskyld)
Idag har jag varit en runda i Växjö. Det är sjukt mycket folk ute nu när det är rea, folk är som galningar efter att hitta några riktiga fynd. Jag blir så strött på denna hysteri, så jag orkade inte ens gå in i alla smockfulla affärer utan shoppa heldre när rean är över.  Så nu ska jag gå och umgås med min sambo, så håll tummarna för att jag vaknar upp imorgon och är frisk. =)
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller med dig, jag längtar tills rean är över:) Krya på dig!

2008-12-30 @ 18:57:59
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: Elinor

2008-12-30 @ 21:53:41
Postat av: Elinor

Du får ju ta och ställa dig på den iaf så jag får veta om den e bra eller inte. Det kommer ju ta ett tag innan jag får ihop min.

2008-12-30 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0