Nu har man skaffat blogg också..

Nu har precis Nathalie, Anders och Zacharias varit hemma hos oss. Vi gjorde varma mackor.. Det var mumsigt och gott. Sen hjälpte Nathalie mig att skaffa en blogg. Så nu gäller det att försöka att lära sig hur detta fungerar, så ni får ha lite överseende med att det inte är så fint här ännu. Men det kommer. Vi hade även lite tv och godis mys. Jag och Elias passade på att gosa med Zacharias. Han är världens goaste Zacharias. 
Imorgon bär det av till växjö för att inhandla de sista julklapparna. Natha ska också följa med, så det blir kul med sällskap. Måste komma på något bra jag kan köpa till min älskade Elias.  

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skoj att du börjat blogga. Jag står klockan 9 utanför och väntar på dig min sköna höna =) HOJ!

2008-12-21 @ 22:37:50
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: emma o milio

TACK!! snälla elina för den fina julklappen!!! =)

2008-12-22 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0