Alla hjärtans dag

Ja idag är det Alla hjärtans dag, lite fjantikt kan jag tycka att det finns en dag i kalendern då det blir kaos på restaurangerna och blomsteraffärer, att det finns en dag då alla ska visa sin kärlek för varandra. jag menar borde man inte göra det oftare och lite mer spontant mot sin älskade, Det är roligare att bli överaskad med blommor eller liknande en helt vanlig dag, bara för att man tycker om varandra..

jaja men idag fick jag rosor av min älskling, dom var jätte fina och jag  blev jätte glad.. =)  sen åkte vi ner till Karlshamn så bjöd jag min Elias på middag, Terrassen fick det bli. och sen tog vi en mcdrive och tog en mjukglass med oemotståndlig choklad sås.. =) Det har varit en trevlig dag annat kan man inte påstå.


.....Kan inte släppa dig ur mina tankar just nu.....

God natt och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0