Jag ser det snöar

När jag drog upp min rullgardin i morse, såg jag hur snön vräkte ner, jag visste inte riktigt om jag skulle bli glad eller besviken. Vill vi ha snö igen? Hade varit kul om man kom iväg och kunde åka lite skidor i hestra eller så, men det är rätt skönt med barmark också så slipper man att fundera över om det är halt och man slipper att skrapa rutorna på bilen. Så det är både för och nackdelar.
Jag är fortfarande lite sjuk, (blir tokig om jag inte blir frisk snart) Jag hoppas att jag kommer att hålla mig feber fri hela dagen idag så att jag kan börja jobba imorgon igen och sätta igång så smått med min träning, 
Igår hade Jessica (my boss) gympan istället för mig , Jag hade ju feber. Tack för att du ställde upp.
Ja då var det väll bara till att slänga sig i soffan och vila och sproppa i sig vitaminer.=)

Hoj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0