Söndag

Jag vet att jag har varit dålig med uppdateringen, men har helt enkelt inte haft någon lust att skriva. Har varit nere i en liten svacka men jag klättrar uppåt.. =)
Tyvär är jag sjuk igen, hostar, täppt i näsan och feber. Jag börjar bli trött på detta, jag som aldrig brukar vara sjuk har nu varit det 2 gånger redan detta året =(
Jag känner hur det kryper i kroppen, vill bara komma igång och träna, men får försöka att ta det lugnt och bli frisk även om det är grymt tråkigt.

Igår var vi hos Pernilla och förfestade, jag hade innan bestämt mig för att gå hem och inte åka med ut, men svårt att motstå när man är där på förfesten så det blev ju att jag följde med ut, hade kul ibörjan innan huvudverken började att krypa fram.

       

Hoj hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0