Vad kallt och tråkigt

Ja idag är det 9 minus på mätaren, och vart är solen?? Behöver den idag både för att tina upp när man är ute + att man blir så himla glad när den lyser på en, (har blivit lite bortskämd med det =)
Idag så blir det till att åka ut till stensjömåla och rida, gå med nisse och vattna blommorna i huset, sen ikväll ska jag och elias och pappi bära upp lite bord till oss som vi ska ha till kalaset på fredag. Efter det gympa, en ganska fullspäckad dag altså. =)
Usch sitter och bävar för att gå ut och skrapa de dära bil rutorna, men det är bara att på med vinterkläderna och så ett leende på läpparna.
Huvudvärk har jag också! kramm hoj

Kommentarer
Postat av: emma

oj låt mig gissa.....dom är på semester... =)

ja fy för att rida och sköta med allt i detta iskalla väder...

ses ikväll

2009-02-18 @ 08:52:31
Postat av: Svar till Emma

Ja det stämmer, de har 35 grader varmt och sol och skulle precis iväg och simma med delfiner, PRECIS VAD JAG VILLE HÖRA, JAG ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK =)

2009-02-18 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0