Barnvakt

Ikväll har jag varit barnvakt och passat Zacharias. Det gick jätte bra han var glad hela tiden, väldens goaste kille. Han kan ställa sig upp själv också om han håller i något, så duktig.. =) Så Natha bara säg till om du vill ha mer hjälp så ställer jag upp...
Ikväll har jag och Elias lagat god Italiensk KycklingPasta, den blev god men en aning mycket vitlök (även om vi tog hälften mot vad det ska vara menmen..) Nu är det lite mys framför Tv med tända ljus som gäller, hoppas att det är något sevärt på tv också. =)

Måste berätta en tråkig detalj..... Min Crosstrainer är sönder... snyft, snyft.. Hoppas den blir lagad snart.. =)!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jäkla Anders =/ Han får bannemej komma och laga imon.. (:

Ja jag ska säga till jag lovar =) Du får också säga till om du vill. =) Alltid skönt att ha en timma för sig själv ibland.. Kram

2009-01-03 @ 21:39:06
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: Elinor

Men Elina då, har du redan tagit sönder den. Attans

2009-01-04 @ 18:29:03
Postat av: Elina

Men Elinor, det är faktiskt inte jag som har haft sönder den =(

2009-01-05 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0