Då var helgen över

Det är nog ända gången som jag är glad att helgen är över. När man har jobbat och slititgt hela helgen. Tur att jag har så underbara helg kollegor (Gunnevie och Christina) så går alltid helgen som en dans.

Jag blev ganska irriterad när jag i smålandsposten läste att dom skulle lägga ner Trojaskolan, tycker att det är så jä*la tråkigt. Känns som hela ryd snart kommer att försvinna, massa jobb försvinner ( båtfabriken, Volvo,) hörde även ett rykte om att rydverken skulle läggas ner?? vart är världen på väg ? Det är lite läskigt att allt händer så fort, Jag menar nyss anställdes det nytt folk och nu är det värsta varslingen överallt. Just nu är jag faktiskt glad att jag jobbar på tre hörna (trodde aldrig att jag skulle känna och säga så )

Jaha idag är det måndag och jag vet inte riktigt hur min dag ser ut än så det återstår att se..
Hoj

Christina    Och    Gunnevie =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, gud så skönt det är när jobbhelgen är över=) Ja det är förjävligt med skolan. Allt ska ju ligga i Tingsryd nu för tiden. Det roliga var att samma dag som denna artiklen pupblicerades så stod det "skänker 200.000 kr till Taif" eller något sådant. Kunde inte skolorna fått de pengarna istället, hm. Ja till saker som ligger i Tingsryd finns det alltid pengar till som Taif, travbarnan, ny "jättedyr" gångväg genom tingsryd m.m. Ryd kommer helt enkelt bli det nya fridafors.

2009-01-19 @ 10:17:19
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: javisst är den fin! inte så farligt dyr heller. Kanske får bli en sådan. Går ju tyvärr inte ha skinnsoffa när man har katt & hund.

2009-01-19 @ 13:00:23
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0