Det var kul att träffas

Idag har jag varit ute och gått en runda med Jonna, det var kul att träffa henne det Var så längesen vi sågs sist.. =) Vi gick brorsmåla, känns som det var evigheter sen jag gick den rundan så det var riktigt trevligt. Det enda negativa är väll mitt gigantiska skoskav, när jag kom hem efter promenixen så hadde det blött igenom två st sockar och såg inte så bra ut, måste nog fixa grejer så att jag kan lägga om det..

Jag har kommit på att jag har blivit beroende av smoties, det är ju så himla gott och friskt. Att man aldrig har tänkt på det innan??  Det bästa är ju också att min mamma är en kanon bra och duktig bärplockare, hon har fortfarande halva frysen kvar med bär sen i somras, trots att jag är där och nallar hela tiden =)

Läste idag på msn att Mojje som var med i lets dance i fredags hade fått en hjärtinfakt så han kan inte vara med mer.. =(  tur att han överlevde iallafall. .. =( så nu ska Niklas Walgren vara med istället.
 
Är lite sugen på att köra ner till karlshamn och köra ett cirkel pass, men är så drygt att köra själv så vet inte om jag pallar det.. Någon som är sugen på att följa med??  Hör av er i såfall =)
Hoj


 Min goda smotie. (drack lite innan jag tog kortet därför är kanten kladdig )

Kommentarer
Postat av: Sandra

javisst är smoothie så underbart gott, nyttigt me! Har me blivit beroende av de, nam nam!

2009-01-14 @ 14:03:34
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Michelle

Rolig blogg du har Elina:) har nyss börjat läsa din. Roligt :) Håller du fortfarande i spinningpass ? du håller inte i något liknande i ryd utan det är bara i fridafors eller? kram

2009-01-15 @ 18:08:08
URL: http://michellebengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0