Fredag och Let´s dance

Ja då var det fredag igen, Försökte att tjuvkolla lite på jobbet på lets dance, men missade förståss Laila =( Laila är grym =)
Måste säga att jag tycker och hoppas att Kitty åker ut, hon är inte speciellt bra och sen ska hon tjabba hela tiden och kan inte ta kritiken som dom säger .. vad tycker ni?

Idag har jag varit och tagit en Havrix spruta, det var den andra sprutan inom ett år så nu ska skyddet mot hepatit A hålla i tjugo år.. Länge..=) Hon i kassan undrade vart vi skulle åka och vi bara eeeee vi har inte bokat något än.. kändes lite dumt menmen..  Är ju inte miljonär så kan ju inte resa hela tiden även om det hade varit underbart =)

Dom rinde från Team sportia idag om min cross trainer och dom hade hittat vad som var sönder, så troligt vis får jag hämta den på torsdag eller fredag nästa vecka =( vill ju ha den nu!!... men det är väll bara till att vänta och hoppas att jag får hem den nästa vecka..
Nej nu är det snart dags för lets dance igen..
HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0