GOTT NYTT ÅR

Ja då var det nytt år 2009. Året börjar fantastiskt bra, jag vaknar upp, är fortfarande lite förskyld, men när jag drar upp rullgardinen så ser jag väldens finaste väder. Klarblå himmel och sol. Blir man annat än pigg och glad av det?
Igår så var Jag och Elias hos Nathalie, Anders och Zacharias och firade Nyår. Emma, Jonas och Milio var också där.
Det var en trevlig och mysig kväll trots min förskylning som hängde med hela kvällen. Fantastiskt god mat och den finaste bordsdukningen jag sett på länge.
Vid tolvslaget så gick vi ut för att se de fina raketerna, alltid lika fint att se hur det lyser upp hela himmlen.. =)
Jag skaffade mig även detta år ett nyårslöfte som jag ska kämpa så in i norden för. Det är att från och med nu så äts det inget godis, kakor och liknande utav mig. Hoppas att jag verkligen ska kunna ha denna disiplin på mig och klara detta. =)
Hoppas att ni också hade en trevlig nyårsafton med fina nyårs löfte.
GOTT NYTT ÅR.

Bordsdukningen Nyår         
Bordsdukningen                     Elias och Jag                 Emma                       

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va fin du va i håret! Hade ni de skoj igår?

2009-01-01 @ 13:16:48
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har en grej till dig i min blogg =) Kram Natha

2009-01-01 @ 15:30:21
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: emma

va tusan.... var det den snyggaste bilden på mig du kinde hitta.....??? =)

2009-01-01 @ 16:58:55
Postat av: angelica

Guuud vad fint hår :)

2009-01-14 @ 15:31:27
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0