Kan man bli frisk någon gång?

Ja nu börjar jag att bli ganska bra trött på min förskylning.. har varit förskyld (dunderförskyld) ända sen 28 december. Tycker att det är dags för den att ge med sig, jag börjar få abstinens har inte tränat på tre veckor.. =(  Jaja nog om det, Idag har det också varit en underbar dag med sol och kallt, hur mysigt som helst, tyvär har jag jobbat men imorgon är jag ledig =) Jag hoppas att vintervädret håller i sig ett par veckor till. Jag är grymt sugen på att dra till hestra (Isaberg) och åka lite skidor nu innan jag far till åre.. =) 
Nej Nu ska jag kasta mig ner i soffan dricka lite honungsvatten och hoppas att det är något sevärt på tv. Tjo hopp

 
           Gucci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0