Och så var det plus

Blir så irriterad när det blir plus grader nu när det snöat och allt, det blir bara skit av det =(...
Jaha jag masade mig ut och gick en runda med nisse, han uppskattade det mycket, han tycker det är skit kul att busa i snön..=)
Nu ikväll har jag och Elias varit i Karlshamn och handlat mat på City gross , när vi var inne i affären så träffade jag en vänn som jag inte har träffat på säkert 5 år. (pga att hon bor i dalarna) ganska häftigt att hon var där inne precis nu när jag var där. hon var bara hemma och hälsade på.. =) Linda heter hon.
Nu sitter jag här med en inpackning i håret, (Redken Real control) kanon bra är den, och sen har jag en ansiktsmast i fejan (Kanebo Mud and mask) kan ju hoppas att jag blir fin efter =) 
Imorgon är det jobb som gäller 7-20. sen är det raka vägen hem i tv soffan och hålla ögonen på Lets dance. Yippi =) ska bli kul att det börjar igen. så missa inte det. 

                                                    
                                                       Nisse

 
               Lets dance 2009

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blondinbella är ju me i år =) skoj skoj!

2009-01-08 @ 21:32:17
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Yes, imorgon är det Lets dance som gäller=) Ville du har en header fixad förresten? kram/P

2009-01-08 @ 21:32:26
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Yes, bilder kommer snart! Nu är jag redan sugen på att göra mer. =)

2009-01-09 @ 14:56:37
URL: http://pernylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0