Söndag

Ja då var söndagen här igen, helgerna går alltid lika fort... Igår var vi hos Nathalie och Anders, Zacharias Vi åt tacos som vi hade med oss. Nam nam det är gott det.. =) Sen kollade vi på Körslaget, tycker igentigen inte att det är ett så bra program men det går att kika lite på.
Nu har jag och Elias precis ätit middag, kryddig Lövbiffgryta och pressad potatis blev det, Elias älskar den maten. Jag är  allergisk mot Curry så jag smakade bara lite på grytan, men den är grymt god.. =)
Strax ska jag gå iväg till kiorren och köpa aftonbladet och galenskapare filmen som är bilaga idag, dom är ju såå bra.
Så nu ska jag kila iväg men lova att uppdatera mer ikväll =)  hoj

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tyvärr är det inte mina bilder. Bilder från google. Men snart så, när jag lärt mig så kanske jag också få till lika fina:)

2009-01-11 @ 16:33:58
URL: http://pernylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0