Torsdag kväll

Ja då var det kväll igen, tycker att dagarna går så fort när man är ledig =/ Ja vad har jag gjort idag då??
Jag var hemma hos min mamma och bakade bullar (jag har ingen bak assistent så därför körde jag hem till henne och bakade där) Det var riktigt roligt faktiskt och avkopplande, mamma som är bull expert =) kunde förståss inte låta bli att lägga sig i mitt bakande, men det var bara roligt ..

Sen blev det till att hem och laga mat, Ugnsbakad korv och mos , sallad blev det idag.
Sen ikväll körde jag ner till Karlshamn och köpte mig en fitnessboll, så får nog prova den imon innan jobbet, har precis blåst upp den med en handpump, det var ganska jobbigt vill jag lova =)
Jag körde även ett spinning pass i Karlshamn, det var jobbigt och svettigt vill jag lova, men känns skönt att jag börjat sätta igång träningen igen =)

Nu ska jag slänga mig lite i soffan och varva ner, hoppas verkligen att jag kan somna idag, har haft stora problem med det denna veckan ..
Jaja så är det, ha att fint.. kramar och hoj

      
  Färdigjääst                                   På med fyllningen                                                           Färdiga.         

Kommentarer
Postat av: Johanna Schjölin=)

tjo=) Äntligen hittade jag din blogg=) haha.. har allt letat=) hur är de med dig?? Lite lite besviken blir jag allt när jag läser i FLERA inlägg att du varit i karlshamn flera ggr men inte kommit inom=)tihi.. skoja bara.. ska jag säga.. jag är fasen i ryd varje dag men har fortfarnade inte varit hos dig=) nej nu har jag i alla fall lämnat ett tass avtryck i din blogg så nu vet du att jag sitter här å smyg läser=) ha de toppen=) kram

2009-01-16 @ 17:06:07
Postat av: Nathalie

Är de inte jobbigt att baka bullar men inte få äta dom? :( Nu är bussen beställd och en plats är bokad till dig =) Vet du några mer som ska med? Kram

2009-01-16 @ 21:10:52
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: Elina svar till Johanna

Hej. vad roligt att du tittat in på min sida.. ja jag tänkte faktiskt på det när jag körde hem i torsdags, ska höra av mig nästa gång. =) Massa kramar

2009-01-16 @ 22:01:08
URL: http://perzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0