Trött och matt

Idag känner jag inte för att göra någonting, detta är en sådan dag då man har tusen grejer inplanerade men man är inte sugen på att göra något alls av det. Men får väll försöka hitta den energi fyllda gnistan i mig =)
Just nu snöar det på rejält utanför fönstret, är inte lika glad över detta i och med att jag tänkte gå en långrunda med Nisse (hunden som jag passar denna veckan) . men det är bara att hoppas att det lugnar ner sig lite med snöandet.
Längtar ganska mycket nu efter skidbackarna =)
kommer ev lite vinter bilder sedan. =)

Kommentarer
Postat av: Nicolen

vilka ska du till åre med? såg först inte att de var du innan vid kiosken, därför jag var lite seg med att hälsa.=)

2009-01-09 @ 17:15:18
Postat av: Elina

Svar till Nicole. Jag ska dit med En på jobbet (Emma) och hennes kompis gäng så det kan nog bli trevligt. kände att jag ville komma iväg och åka detta året =)

2009-01-14 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0