Yippi

Ja jag blev så himla glad idag, dom ringde nämligen ifrån Team Sportia och sa att min Crosstrainer var fixad och kunde hämtas nu.. =) ÄNTLIGEN... =) Det värsta är bara att jag vet inte när jag kan hämta den, Jag kan ju visseligen imon kväll men då hade jag planerat att köra ner till Karlshamn och träna... så jag vet inte riktigt hur jag ska göra?? får försöka att flörta rejält med min älskling så att han kanske kör ner själv och hämtar den ..  Vi får väll se hur det går med det...

Igår var jag och "gympade" på första måndags gympan detta året, det var skönt att vara igång igen, =) Kul att se så mycket folk där och så glada miner att jag ska ha onsdagarna.. Jag är redan grymt nervös inför detta så jag vet inte om jag ens kan stå på mina ben nästa onsdag ?

Nu ska jag ta och fixa lite mat, sen blir det slappe kväll för min del =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0