Hemma igen

Ja då var man hemma igen, lite mör i benen annars mår jag bra, har inte brytit något och har inte skadat mig alls vilket känns skönt, jag var väldigt nära på att bryta mig sista dagen, vi åkte en härlig off pist i skogen och mina ben var lite trötta så det var nära att jag hamnade i många träd men klarade att styra upp det. =)
Vi har haft en trevlig vecka med mycket god mat och många glas vin och en hel del cider oxå. Haft lite otur med vädret, det har blåst en del och varit lite dimmigt, men vi har också haft lite sol och underbar åkning.. =)

Vi stod oxå i samma liftkö med Anja Pärsson, såg också när hon och Lindsey Bonn åkte super G... LIVE...



    
   
   





Hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Sandra

så duktig han är =)=)

2009-03-13 @ 11:47:17
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0