Usch pallar snart inte mer..

Ja då börjar jag att piggna till efter magsjukan som jag fick i söndags kväll, febern är borta men magen kör det runt i som om det var rally tävling där inne.. Börjar att bli grymt trött på att vara sjuk hela tiden, jag som aldrig är sjuk annars har börjat detta år med att vara sjuk 3 gånger, Vad gör jag för fel??  Usch jag håller tummarna för att jag är frisk imorgon...

det är så mycket jag måste hinna fixa med, jag ska åka till åre på lördag och åka skidor, måste packa.. .. aa panik..
Men jag ska bara äta vitamin och protein mat hädanefter så kanske jag kan hålla mig frisk resten av året.. =)

Nu är det dags att lägga sig i soffan igen, orkar inte vara uppe för mycket..=( hoj

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch! Krya på dig!

2009-03-03 @ 17:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0